dimarts, 8 de maig del 2007

Una setmana a Malta (XVII) Dimarts Sant. Fem la denúncia. Paisatge nocturn des de l'hotel

En acabat de visitar el temple megalític de Tarxien, heu vist els dibuixos en relleu(espirals) sobre les pedres? són d'un acabat perfecte, tornem a dinar a Valletta.

I, havent dinat, anem a la comisaria a presentar la denúncia.

-On diuen que els han robat?

-A Mellieha, de dins d'un calaix a l'habitació de l'hotel. És per l'assegurança, sap? ja sabem com n'és de difícil recuperar una cosa tan petita.

-Si ha estat a Mellieha, mmmm, hauran de posar la denúncia a Mosta. És a Mosta, oi? (parlant amb un company)

-Bé, a Mosta, on?

-Coneixen l'església de la gran cúpula? allí mateix preguntin.

I cap a Mosta que ens en anàrem. Ens pillava de camí. Baixem de l'autobús, pregunte, i a la fi arribe a les oficines de la policía que es troben a la planta baixa d'un centre de salut, entrant per urgències

Novament la mateixa conversació.

-On diu, a Mellieha? Ui, no, aquí, no. Que coneix San Pawl?

-Sí, ens ve de camí. Però San Pawl és molt llarg. Ens podria donar més referències?

Per no fer-ho tan llarg, entre el meu escàs anglès, i el seu poc interès, acabem baixant de l'autobús a Saint Paul Bay

I allí me n'entere que no, que la comisaria està a uns dos kilòmetres i mig. Així que deixe la dona asseguda a un banc a la parada de l'autobús i comence la peregrinació.

El conductor, molt amable, em diu que la comisaria que m'han dit està tancada i que haig d'anar a la nova (San Pawl - Qawra) que es troba una mica més lluny, un altre kilòmetre i mig més. Sort que un xicon que baixa em diu que ell hi va prop i que si el vull seguir.

Vint minuts més tard arribe a la comisaria. I per fi presente la denúncia.

I, oh sorpresa! em diuen que tinc que tornar a recollir-la un altre dia, amb el resguard que em donen, perquè el comissari ja no hi és.

Han passat ja gairebé dues hores des que vaig deixar la dona. Li truco al mòvil i li dic que ja hi surt cap allí, l'estació d'autobusos està allí mateix, junt a la comissaria, però agafe un taxi. Ja està bé per avui.

Recull la dona i al mateix taxi tornem a l'hotel. Quan hi arribem, ja de nit, la badia i l'església de Mellieha estan il·luminades. Jugue una mica amb la càmera.

Aquí teniu les fotos de la tarda.


1 comentari:

julio navarro ha dit...

08.05.2007

NEKANE dijo

ME sigo pegando a la pantalla, mi mente gracias a tí viaja.
BESITOS