diumenge, 19 d’abril del 2009

Nynaeve recordava el parc infantil de Correus a Cullera

Ho ben jure que no és per fer-la plorar, però l'amiga Nyna s'ha posat nostàlgica i recordava un jardinet amb parc infantil davant de l'oficina de Correus de Cullera.

Aquestes són algunes fotos

Primer dues del Far. Fàcilment reconeixerà les roques sobre les que va ser fotografiada:






I tot seguit, unes quantes del jardinet davant de Correus.

Està ben ple de menudalla, i és que estem a dissabte de Pasqua, i avui comencen les festes oficials de Cullera, amb l'abaixada al poble de Cullera, aquesta nit, de la patrona: la Marededéu del Castell.

Durant tota la setmana que ve la patrona residirà a la parròquia del poble, fins que al dissabte vinent tornen a pujarla al Castell, on restarà tot l'any.


























I tornant cap al carrer del riu, on en poc temps anava a començar la mascletà, em vaig trobar aquests dos gossos saludant-se feliços.


5 comentaris:

Nynaeve ha dit...

Pues no sé qué decirte, Julio... ¡¡¡me lo han cambiado!!! y es que yo entiendo que tenga que ser así, pero, ese parque no se debería haber modernizado. Tendría que ser patrimonio protegido, jijiji, aunque no sé si he vislumbrado unos columpios que sí siguen siendo los mismos, aunque me falta el bicolumpio o la rueda...

Jijiji, claro que ahora, si "nombro así por casualidad, el Oasis"... quizá te apetezca un paseillo por el paseo marítimo :o

Muchas gracias... (me pondré nostálgica, pero como verás, no paro de pedí...)...

Petons :D

julio navarro ha dit...

Tendrá que ser a la próxima. No suelo bajar. Aunque a mí también me trae muchos recuerdos. Todavía recuerdo la quincena (que siempre acababa siendo de dieciséis días, ya que mi padre solía conseguir empezar el día de Sant Pere i Sant Pau, 29.06, en vez del 01.07) días que pasaba en "els banys dels Borja" a principios de julio de la primera mitad de los sesenta.

El oasis era un arenal con cuatro palmeras, y el único edificio alto era "Le Canard".

Besos

julio navarro ha dit...

Ah, por cierto, hacia el 74 o 75, más o menos por el tiempo de tu foto, la mía era esta

mi foto

Nynaeve ha dit...

Pedazo fotoooooooo... ¡¡¡cómo mola!!! me encantan las fotos antiguas...

Y tú estás muy bien, pero ¡¡qué gatita!!

Muuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaakkkkkssss

colombine ha dit...

muy buenas imágenes...y Nina ...aunque s elo hayan cambiado supongo que le habrá resultado emocionante el recuerdo...

besos