dimarts, 26 d’agost del 2008

Roquetas. Un dinar gens virtual amb Lola

I per fi, el setze d'agost, cap a les onze del matí, eixírem de Fuengirola cap a Roquetas. Havíem quedat allí amb Lola i uns seus amics, per dinar junts.
Era la primera vegada que una coneixença virtual de la Comunitat, anava a transformar-se en una amistat real (a -Enrique li havia enviat alguna indirecta, però la seua falta de resposta, imagine que per la mateixa timidesa que jo he patit des de sempre, em va impedir insistir per veure'l, i conste que m'hagués agradat, una altra vegada serà)
Era la primera vegada, y promet que no serà l'última, hi han amics (més d'un i m'es d'una) que he de conèixer.
Bé, com deia, vam eixir cap a les onze, preveient una arribada cap a la una i mitja que no es va produir fins a prop de les tres de la tarda.
A La Herradura, vam haver de deixar la autovia A-7 encara inacabada, i ens vam tindre que endinsar en un llarg embús de tràfic dens i ple de semàfors, Almuñécar, Torre del Diablo, Salobreña, Motril, Torrenueva, Calahonda, Castell de Ferro (per cert, qui em pot explicar aquest nom tan català en plena Andalusia?) La Mamola, La Rábita, fins El Castillo de Huarea, on novament recuperàrem l'autovia. Un viatge preciós, però amb el nerviosisme de qui sap que l'esperen.
Gràcies, Lola, per la teua paciència.
Gràcies, Lola, per la teua invitació, (no va permetre, de cap de les formes, que pagàssem)
Allò que tardaré en perdonar-te (és broma), és que no ens deixesses saber que l'endemà, disset, era el teu aniversari.
Vam arribar per fi, i al dinar, vam brindar per l'amic comú, José Antonio Hurtado de Mendoza, que a hores d'ara deurà estar ocupant acabant de preparar la seua intervenció al congrés d'història al que està invitat. Espere amb ànsia poder llegir la seua ponència.
I bé, aquestes són les fotos del dinar.
La sobretaula fou llarga i agradable, sort que els del restaurant eren amics de Lola, que si no...
Passades les sis, ens despedírem, i nosaltres continuàrem camí cap a Cullera.

Brindant per nosaltres

A taula

Brindant per José Antonio Hurtado de Mendoza

Els postres de Lola



I Lola, mirant-se'ls, com amb por. Mira que menja poc, aquesta dona



Tere, una altra que se'ls mira també, els postres







20 comentaris:

Anònim ha dit...

Me encanta la descripción de los encuentros que pasan de ser virtuales a físicos, aunque la amistad ya existia....Siempre hay un gran transfondo de ilusión, de emoción, incluso un cierto nerviosismo por el encuentro.... Y menudos postres¡¡¡¡¡¡¡. Me alegro que lo pasarais bien y que la amistad se fortaleciera.

Un beso para todos los amigos reunidos.

MJ

Que no se como loguearme aqui, que torpeeee¡¡¡¡¡

XARBET ha dit...

Felicitats per el viatje i per l'encontre amb Lola, jo estic segur, que tart o prest, tots vençedrem la natural timidesa y podrem fer algun encontre real. La comunitat no es un xat en que et pots trobar qualsevol sorpresa, es trata de posar cara i ulls a una amistat forjada amb el dialec i amb la sinceritat. Cel´lebro molt la vostre trobada. Dels postre no en parlem. Salut

Luis Gil ha dit...

Un abraso a Lola.
Maestra con mayúsculas.

colombine ha dit...

Muchas gracias Julio ...ya te robé las fotos ..!que más decir!

besos

Nekane ha dit...

Uffff recogiendo lágridas, guardo las fotos puedo??????, que maravilla el encuentro, sigo mirando con los ojos nublados.
Gracias por compartir estos momentos.
BESINES

Anònim ha dit...

Gracias por el brindis, os tuve presentes ese día...

En cuanto a la participación en el Congreso, no podrá ser, nuevamente la salud me jugó una mala pasada...

Un abrazo

Charo Bolivar ha dit...

Que bonito es pasar de un encuentro virtual a uno real, aunque el real sea una vez al año. Sé que debisteis pasarlo muy bien, y me hace feliz que así sea.

Un beso

Anònim ha dit...

Muchas gracias, Lola, por dejarme compartir contigo esos momentos agradables.... Imagino que comistéis muy bien y de postre... qué ricossss helados y dulces.. mmmmmmm.. hace tiempo que no me zampo yo uno de esos..y el próximo, será a tu salud!!
Un beso, con afecto,
Evita Perona

pd. Lástima que entiendo poco catalán...

Isabel Pérez del Pulgar ha dit...

Lola, que estupendo...........aunque a veces parezca mentira todos somos reales.
AH¡¡¡¡ me parece que vivimos al ladito. Somos vecinas........
Un besote

Asturkon ha dit...

Entre amigos. Un placer el contemplar la armonía del encuentro.
Felicidades.
Guendy

mari ha dit...

Que maravilla de encuentro!!, garcias por compartirlo con nosotros y he descubierto que entiendo bastnte bien el catalán, lo cual me alegra un montón felicidades y bicos para todos.

Anònim ha dit...

Ohhhhhh!!!!!
Que envidia más sana!!!
Menudos postres y genial compañía.
Me alegro muchísimo de vustro encuentro.
Gracias Lola por avisarme. Lo cierto es que sigo también a J. pero no consigo guardar este blog actualizado.
Mucho gusto de conoceros, la foto ayuda a poner una cara en vuestros post. Yo si me lo pedís os la paso por correo que me da "cosa", soy así de tonta y adoro mi puercoespín.
J. gran viatge!! i jo que patia!! jajajajajjaj
Besazos, besotes y petonets a tots

Anònim ha dit...

Querida Lola, aunque no me invitaras ni al convivio (porque estaba exponiendo en la Cuidad más próxima), ni me avisaras de estas fotos, pues has de comprender que soy una niña muy curiosa y el delicioso olor del suculento postre me trajo hasta aquí. No le he dado al traductor, pero si me he inventado una historia, eso para otro día. Luego decirte que ya sabía Tío Julio es muy guapo! pero tu... huy, tita que hermosa eres!!! Y la esposa de julio ni que decir. Mi vista hoy comió caramelos, gracias. Los quiere una mexicana que aunque lejos, los siente cercanos.

Besos.

ojkrin ha dit...

Pues yo me alegro de que lo pasarais tan bien, y lamento no poder escribir más que en castellano... je je.

Un beso a Loliña y compañía.

Saludos para ti también, Julio.

Salud.-

Anònim ha dit...

Julio i Lola, gràcies a tots dos per montrar-nos les fotos i deixar que us acompanyem en la vostra trobada. No cal que us recordi que Menorca es aqui aprop i que estaríem encantats de participar en una reunió d'aquesta mena.

Una forta abraçada

julio navarro ha dit...

Sa meua germana és qui ha passat uns quants dies a Menorca, a Ciutadella, exactament. Jo esper anar-hi, quan ho fem, Tere i jo, no dubteu que us ho farem sebre. I si passeu per Saragossa, no cal dir que espere que no em falleu.

Mari ha dit...

Pues yo quiero un encuentro de esos que divertido sería, bromas a parte me alegro que te lo pasaras tan bien Lola es un encanto, y tu mujer toda una señora, yo vivo en Barcelona a ver cuando me haceis una visitica, me encantaria conocerte en persona, con esa cara de bonachón que tienes, si vienes algún día avisa, te llevaremos a conocer Montserrat.Un beso para tí y tu mujer os quiere Mari.

Anònim ha dit...

Estáis todos estupendos, bonito recuerdo. Petons!!

Anònim ha dit...

No soy anónimo, soy Carmen...a ver ahora...me ha encantado veros tan felices. molts petons!!

Anònim ha dit...

¡¡Menuda fiesta!! ... alta en calorías ... en cuanto tenga ocasión yo me apunto.
Un beso.