dimarts, 26 d’agost del 2008

Vacances al Club La Costa. Apartaments San Diego. Mijas Costa

Hem passat una setmaneta de descans, sense sortir, sense turisme (ja en vam fer més o menys fa dos anys), simplement descansant.
Jo, una mica de bicicleta al gimnàs, sauna, sol i piscina.
Tere, sol, piscina, i una mica d'exercicis a l'aigua per seguir recuperant to muscular a la cama dreta operada del genoll de fa sis mesos. Lentes recuperacions les del genoll, però què hi farem.

Aquí van algunes fotos de l'urbanització


Vistes des de l'apartament








Passeig per comprar el diari. Si fa no fa, quinze minuts d'anada i altres tants de tornada, amb unes pujades que déu n'hi do.

I en tornar, de cap al gimnàs, a fer mitja horeta de bicicleta, aproximadament uns quinze quilòmetres i dues-centes calories cremades.









































Capvespre des de l'apartament.






més fotos de l'apartament






A la piscina, prenent el sol











Les meues espardenyes, quan arriba l'estiu, són indispensables, encara que no per a ràpides caminates, clar



Així es posen







Divendres, i últim dia. Anem a sopar









Uns entrants, per començar

















El meu plat

i el de Tere





El vi, un blanc sud-africà, chenin blanc i chardonnay, no excessivament afrutat, però amb aquell gust lleugerament àcid que tant m'agrada.

Un passeig a la llum de la lluna (quasi plena), per baixar el sopar





Una mica kistch la dutxa, no?











La gata em mirava, com demanant-me: per què no te'n vas a dormir, i em deixes en pau?























La lluna, la pruna, vestida de dol

son pare li pega, sa mare no vol

Vens ja a dormir, o no? Demà cal aixecar-se aviat, que tenim viatge







I a l'endemà, 16 d'agost, camí de Roquetas, on havíem quedat per dinar amb Lola

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ostres! vaig a l'inrevés. jajajjaja
Tant és oi?
Quina chuladaaaaaa i quin sopar!!!
Hummmmmmmm
Quin apartament i quin lloc tan maco. I tu no pares!!!
Espero que la Tere estigui millor del genoll.
Sana enveja em doneu...
Segueixo...