dissabte, 5 de juliol del 2008

Velles fotos.

Comence a rellegir un llibre de la meua desordenada biblioteca, i em trobe aquestes fotos de quan, amb una reflex marca Practika, cedida pel meu germà, pel·lícula Agfa en blanc i negre, comprada en carrets de 100 m. perquè m'eixís més barat, i que jo tallava i muntava en carrets de 36 fotos (més o menys) una ampliadora de segona mà, molta paciència i temps a pler, anava fent als meus vint-i-tants anys.

Treballar en blanc i negre, tot sentint alhora Bach, Vivaldi o Pink Floyd era meravellosament agraït,

Ah, i si algú dels que vegin aquestes fotos és Reme Pocovi, o la coneix, dieu-li que la recorde encara, que l'enyore.

A la plaça de les sitges a Burjassot, en un homenatge a Vicent Andrés Estellés











I Lisboa. Quants records...





1 comentari:

colombine ha dit...

pues a mi encantan ..no sabía que también trabajaras la fotografía a nivel de laboratorio...